Referovaní pacienti

Na Horské veterinární klinice platí pro pacienty z jiných pracovišť stejné podmínky, jako pro ty stálé. Na této stránce jsme pro vás připravili stručný přehled informací pro nové i referované klienty. S dotazy nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 777 305 410 nebo e-mailem na info@veterinatrutnov.cz.

Často kladené dotazy

  • Můžu své zvíře na Horskou veterinární kliniku objednat k vyšetření, i když mám jiného veterináře?

Ano. Pro pacienty z jiných pracovišť platí stejné podmínky, jako pro ostatní.

  • Jak mám postupovat, když mé zvíře potřebuje vyšetření na Horské veterinární klinice?

Rezervujte si termín vyšetření telefonicky na čísle +420 777 305 410, e-mailem na info@veterinatrutnov.cz nebo přes rezervační systém na https://horska-veterinarni-klinika-s-r-o.reservio.com/ a přineste s sebou lékařskou zprávu od svého veterinárního lékaře.

  • Proč je potřebná lékařská zpráva od mého veterináře?

Informace o předchozím vyšetření a léčbě jsou důležité pro volbu dalšího postupu i efektivitu terapie.

  • Dostanu od vás lékařskou zprávu a výsledky vyšetření?

Ano. Zprávu lze zaslat e-mailem nebo předat v tištěné podobě. Z důvodu snižování byrokratické zátěže však lékařské zprávy vydáváme na vyžádání. V případě, že jste v Trutnově na dovolené nebo jste přijeli z jiného města, zprávu dostanete automaticky. Rentgenové snímky, výsledky laboratorního vyšetření a další protokoly zasíláme výhradně veterinárním lékařům.

Články

Napište nám