Referovaní pacienti

Na Horské veterinární klinice platí pro pacienty z jiných pracovišť stejné podmínky, jako pro ty stálé. Na této stránce jsme pro vás připravili stručný přehled informací pro nové i referované klienty. S dotazy nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 777 305 410 nebo e-mailem na info@veterinatrutnov.cz.

Často kladené dotazy

  • Můžu své zvíře na Horskou veterinární kliniku objednat k vyšetření, i když mám jiného veterináře?

Ano. Pro pacienty z jiných pracovišť platí stejné podmínky, jako pro ostatní.

  • Jak mám postupovat, když mé zvíře potřebuje vyšetření na Horské veterinární klinice?

Rezervujte si termín vyšetření telefonicky na čísle +420 777 305 410, e-mailem na info@veterinatrutnov.cz nebo přes rezervační systém na https://horska-veterinarni-klinika-s-r-o.reservio.com/ a přineste s sebou lékařskou zprávu od svého veterinárního lékaře.

  • Proč je potřebná lékařská zpráva od mého veterináře?

Informace o předchozím vyšetření a léčbě jsou důležité pro volbu dalšího postupu i efektivitu terapie.

  • Dostanu od vás lékařskou zprávu a výsledky vyšetření?

Ano. Zprávu lze zaslat e-mailem nebo předat v tištěné podobě. Z důvodu snižování byrokratické zátěže však lékařské zprávy vydáváme na vyžádání. V případě, že jste v Trutnově na dovolené nebo jste přijeli z jiného města, zprávu dostanete automaticky. Rentgenové snímky, výsledky laboratorního vyšetření a další protokoly zasíláme výhradně veterinárním lékařům.

Články

Napište nám

    Využíváme soubory cookies!
    Aby náš web fungoval přesně tak, jak má, využíváme soubory cookies, které zpracováváme podle zásad ochrany osobních údajů. Další informace o využití cookies souborů naleznete zde.